Perjantai ja Lauantai

Viimeinen postaus mun "päiväkirjasta". Eli päivät 6/7 ja 7/7.

Perjantaina kävin aamusta Hämeenlinnassa kirpputorilla. Sen jälkeen poikani kanssa uimassa yhden aikaan. Olin kotona puoli kahdelta ja mielessäni (tai taisin sano kyllä ääneen..) ajattelin, että jes! Nyt minä pysyn kotona seuraavan päivän viiteen. Ei tarvitse liikkua mihinkään, saan olla kotona.

Ihana lause löytyi yhdestä taulusta kirpputorilta. Oli pakko ottaa kuva.

Pojallani oli "hivenen" nälkä, kun tulimme uimahallista. 


Kolmen jälkeen minun kaverini tuli minun luokseni ja pääsin taas harjoittelemaan meikkausta Cosmopharman tuotteilla.

Meikkejä meikkejä.



Kun kaverini lähti, soitti toinen ystäväni ja ehdotti palaveria Cosmopharman asioissa. Sanoin suoraan hänelle, että juu se sopii, jos tulet minun luokse. Nyt en jaksa, enkä halua lähteä mihinkään ennen huomista päivää. Se sopi ja sitten palaveerattiinkin liki pari tuntia. Meillä menee niin hyvin yhteen ajatukset, että on helppoa suunnitella juttuja.

Illalla sit vain löhöilin ja kattelin tv:tä. Harvinaista herkkua.

Lauantaina sitten aamulla tein vähän paperihommia. Eli vihdoin ne Tammikuun kirjapitopaperit loppuun. Poikani, joka oli isällään kysyi lähtisinkö hänen kanssaan luistelemaan, kun nyt tänne Tervakoskellekkin on saatu jäät vihdoista viimein. Lupasin lähteä, mutta en itse luistele. Hengailin jään reunalla ja viihdytin itseäni miettimällä jääjumppaliikkeitä.







Sieltä menin sitten suoraan Tervakosken uimahallille. Minulla alkoi 18:00 XXL-Dance Aqua tunti. Oven kanssa oli ongelmia, mutta onneksi päästiin sisälle ja saatiin tunti alkamaan. Vaikkakin myöhästyimme reilu 5 minuuttia.

Tämä Aqua tunnin pitäminen on uusi aluevaltaukseni. Kävin sen takia suorittamassa Uimisen Perussuoritteen uimahallilla ennen kuin ryhmät alkoivat. Voin sanoa, että se oli elämäni kauhein kokemus. Sukeltaminen ja vielä altaan syvään päähän on kova juttu minulle. Minulle iskee heti kun laitan pään veden pinnan alle pakokauhu, mutta päätin, että selviän ja niin selvisinkin.

Asiakkaat ovat pitäneet Aqua tunneista paljon. Se on jotain uutta, tanssia vedessä. Ohjaajana on ihana nähdä heidän ilonsa. Onhan se rankempaa pitää tuntia uimahallissa, mutta sen arvoista ja eihän minun ole aina pakko vetää täysiä, vai onko? Hih!

Aqua- tunnin jälkeen, kaikkensa antanut ohjaaja. Iloinen sellainen. 



Aqua tunnin jälkeen tulin kotio ja taas vaan lepäilin. Viikko on ollut vaihteleva, ihana päästä tekemään erilaisia juttuja, mutta kyllähän se verottaa niin fyysistä kuntoakin, kuin henkistäkin. Pitää olla lepoaikoja. Minä olen opetellut kalenterin täyttöä, tai toisin sanoen sen tyhjänä pitämistä. Määrään itselleni lepopäiviä, jolloin ei ole mitään suunnitelmia. Se on pakko, koska innostun niin paljon aina kaikista, että kalenteri täytyy huomaamatta, jos en ole tarkkana.

Tässä oli tämä viikko. Kiitos lukijoille, toivottavasti saitte jonkinlaisen kuvan minun elämästäni. Jatkan blogin kirjoittamista satunnaisen säännöllisesti.

Pitäkää huolta itsestänne, muistakaa palautuminen!- Terveisin Mari

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Pyöräilyä

Pikkulaukku

Paljon tylsää aikaa