Paljon tylsää aikaa

 Monella saattaapi olla paljon tylsää aikaa tällä hetkellä. Mihinkään ei oikein voi mennä, ja vaikka voisikin niin ei välttämättä viitti. Miten sitten torjua tylsyyttä?

Noh, meikäläinen haaveilee ammattikorkeakouluun pääsystä, kuten aikaisemmin siitä kirjoitin. Suoritin jo yhden verkkokulutuksen XAMK:in kautta: Kipu ja sen oireeton hoito. Nyt on menossa tuki- ja liikuntaelimistön toiminnallinen anatomia. Saan olla onnellinen, että jo jotain pientä pohjaa on edellisistä koulutuksista, koska paljon on opittavaa.

Minun oppimismetodiin kuuluu se, että minun pitää päästä kirjoittamaan opittavat sanat. Nyt olen kirjoitellut sanoja paperille siten, että toiselle puolelle tulee Suomeksi ja toiselle Latinaksi. Sitten pelaan muistipeliä näiden kanssa. 


Ja jotta ei lopu tekeminen, kohta pitää ruveta kertaamaan valintakokeisiin. 

Kolmas tylsyyttä estävä keinoni on tällä hetkellä tehdä TikTok- videoita. Näiden videoiden tekeminen on kivaa ajankulua. Muiden videoista olen jo opinut paljon. Eli se on mylös opettavainen kanava samalla. Suosittelen kokeileen onko sinun juttu. 
Jos haluat käydä kurkkaamassa minun videoita, ne löytyvät täältä: https://www.tiktok.com/@marzizzi

Koitetaanhan jaksaa tylsyyttä terveisin
Mari

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Pyöräilyä

Pikkulaukku

Nenähengityksen tärkeys