TRX® Suspension Training -koulutus Turussa

Olin Sunnuntaina 16.6.2019 TRX® Suspension Training Course-koulutuksessa Turun Mentor Gym:in tiloissa. Olin TRX-nauhoihin tutustunut jo pari vuotta sitten ja ohjauksia tehnyt niillä myös jonkin verran. Kuitenkin koin, että olisi hyvä saada se perustieto näistä nauhoista koulutuksen kautta ja onhan se kiva kun voi sanoa, että on käynyt tuon koulutuksen ja on virallinen sertifigaatti TRX-ohjaajana.

Ja sitä tietoa kyllä tuli ja paljon. Koulutus oli ihanasti koostettu, sekoitus teoriaa ja käytäntöä. Opettajamme oli kärsivällinen ja selitti ymmärrettävästi asiat. Minä opin parhaiten kun teen itse ja koulutuksen aikana sai tehdäkin paljon itse liikkeitä. Menimme myös vähäksi aikaa ulos treenailemaan, joten ei tarvinnut olla sisällä koko aikaa. Tästä myös plussaa. Yleensäkin olen todella tyytyväinen ja suosittelen koulutusta niille, joita TRX-nauhojen kanssa treenaaminen kiinnostaa. Koulutuksesta saa hyvät perusliikkeet ja tiedot erilaisista variaatioista TRX-nauhojen kanssa. Ja muuta ei sitten tarvitakaan.

Mentor Gym:illä oli loistavat puitteet koulutuksen pitämiseen. Sali näytti muutenkin monipuoliselta treenaus paikalta ja sieltä saa jopa ostaa tuore smoothieita. Tämmöinen palvelu oli minulle uusi juttu.

Tässä pari kuvaa Mentor Gymin TRX-alueesta:



Lisätietoja TRX-tunneista, jota tulevaisuudessa pidän löytyy 
tai
kotisivuiltani http://www.marimetsala.fi

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Pyöräilyä

Pikkulaukku

Paljon tylsää aikaa