Minä


Hei vaan kaikille!
Minun nimeni on Mari. Olen tällä hetkellä 35-vuotias ja paljon on elämän aikana 
sattunut ja tapahtunut. Nyt jaan teidän kanssanne jotain täällä mitä elämässäni tapahtuu nykyään. 

Palaamme myös menneisyyteen ainakin minun oman elämäntapamuutokseni saralla. Siitä tulee sitten oma postauksensa. Tavoitteeni on kerran viikossa saada tänne jotain kirjoitettua, mutta en lupaa mitään. Sen olen jo tässä vaiheessa oppinut, että ei kannata ottaa liikaa stressiä asioista. 
Jos joku rupee liikaa ahdistamaan, niin ehkä se on aika pistää vähäksi aikaa syrjään.

Nyt on ollut kovin kuumia päiviä, joten muistakaahan juoda tarpeeksi. Ja pysykää varjossa!
Minä juuri yhden päivän makasin liki kokonaan auringonpistoksen takia. Älkää siis 
tehkö samaa virhettä kuin minä!

Tämän postauksen lopetan tähän. Tämä oli lyhyt ja ytimekäs aloitus ja tästä on hyvä jatkaa.

Elämän iloisin terveisin Mari 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Pyöräilyä

Pikkulaukku

Paljon tylsää aikaa