Pyöräilyä

Kävin Tiistaina (11.6.2019) pyöräretkellä. Ensimmäinen oma pitkä retkeni. Ajoin Tervakoskelta Rehakkaan ja sieltä Vähikkäkälän kautta takasin Tervakoskelle. 1h 45min siinä meni ja liki 26 kilsaa tuli  mittariin.

En ole ikinä pyöräilyt noin pitkää matkaa. En olisi edes kuvitellutkaan, että polkisin. Tämä on osa minun elämänmuutostani. Tehdä asioita, jota en ikinä ajatellut tai pystynyt ajattelemaan, että kykenisin.

Olen tällainen perinteinen koululiikunnan inhoaja. Vanhempana osallistuin muutamiin ryhmäliikuntatunteihin, mutta muuten liikunta ei ole ollut päällimmäisenä mielessä. Nykyään en pysty elämään ilman liikuntaa. Siitä on tullut mieleistä tekemistä.

Vähikkälässä ohitin Suvipuodin. Eiköhän minun pitäisi sielläkin käydä tässä joku päivä. Olen sentään Tervakoskella asunut 14 vuotta ja en ole siellä käynyt.

Yksi huono puoli näissä uusissa jutuissa on mitä teen. Nyt täytyy tosissaan harkita uuden pyörän ostoa, kun tämä minun 3 vaiheinen pyörä ei oikein ole kevyimmästä päästä. Toisaalta tulee enemmän iskua jaloille, mutta olisi se kiva, että olisi vähän sujuvampaa tuo meno.

Pyörälenkin jälkeen puuroa, mustikoita ja raejuustoa naamaan. Ja pisteenä I:n päälle kaverin tekemää raparperimehua.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Pikkulaukku

Paljon tylsää aikaa