Kiitollisuus on iso juttu

Olin tänään ja eilen Uimahallissa ohjaajan sijaisena yhdellä kiertoharjoittelu- tunnilla ja kahdella vesijumppatunnilla. Keskiviikkona sain soiton näistä, joten mietintä aikaa ei jäänyt paljoa. Mietin hetken, mutta ainahan minä pärjään tai ainakin ajattelen niin, niin otin pestin vastaan.
Tunnit menivät mielestäni hyvin. Jännitin taas kovasti uutta asiaa, mutta kun pääsen tekemään, jännitys unohtuu. Ja totta kai kun nämä eivät ole ihan sitä mitä olen tottunut tekemään ja ei osaa ajatella kaikkea, varmasti parannettavaa on. Mutta se kehitys tulee vain toistojen mukana.
Rupesin tänään miettimään elämääni tämän uuden aluevaltaukseni kautta ja sitä kuinka kiitollinen olen elämästäni. Aina ei ole helppoa, todellakaan, mutta tällaiset ex tempore työjutut osoittavat, että ainakin teen jotain oikein. Voihan olla, että olin se viimeinen henkilö, jolle tuurauskeikkoja tarjottiin, mutta haluan ajatella, että minun tekemisillänikin olisi jotain tekemistä asian kanssa.
Ainakin, jos en olisi ruvennut pitämään XXL-Dance Aqua tunteja Uimahallilla, ei tällaista olisi tullut vastaan. Siitä mietinkin sitten, että ei kannata pelätä ja kokeilla uusia juttuja. Kannattaa kokeilla mikä on se oma juttu, kaikki ei ole itselle sopivia, mutta älä blokkaa ennen kuin kokeilet. Se ajatus, en minä kuitenkaan pysty, pitää heittää roskiin. Mistä tiedät, jos ei ole kokeillut?
Olen nyt tehnyt reilu pari vuotta näitä liikunnan alan hommia. Muistan kun mietin menenkö Personal Trainer koulutukseen vai en. Osaisinko, oppisinko? Ystäväni sanoi minulle, että sinä olisit hyvä PT. Otin sitten lopulta riskin ja lähdin koulutukseen.
Nyt jos vastaan tulee jotain uutta, yritän kuulostella miltä se tuntuu ja sen perusteella päätän lähinkö vai en. En annan painoarvoa osaisinko ja oppisinko mietteille. Totta kai osaan, jos haluan opetella!
Ja miten mahtavia ihmisiä olen kohdannutkaan tämän työni parissa. Olen myös tajunnut, kuinka ihania ihmisiä minulla on ympärilläni, jotka tukevat ja levittävät sen puskaradion kautta tietoa palveluistani. Epäilen suuresti, että näin on tapahtunut, koska minun oma aktiivisuuteni mainostamisessa ei ole huikea. Ja silti riittää asiakkaita.
En rupea erittelemään tässä ketään, mutta haluan kiittää kaikkia ihania ihmisiä, joita olen tässä matkan aikana tavannut. Haluan kiittää tätä kautta myös yhteistyökumppaneitani, ystäviäni ja asiakkaitani. Ilman teitä ei olisi minua!
KIITOS että olette olemassa!

--Mari--

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Pyöräilyä

Pikkulaukku

Paljon tylsää aikaa