Meditaatio-koulutus päivät

 Tämän viikonlopun vietän Nuuksion Rannassa, meditaatio- ja rentoutusohjaajan koulutuksessa. Tämä kuuluu osana Jooga Yinfull- koulutukseeni, jonka aloitin alkuvuodesta. Tulin tänne hotellille, jo eilen Perjantaina. Sain viettää yhden illan itsekseni. Kävin saunassa ja uimassa. Ihanaa Nuuskamuikkusen elämää.

Tänään opimme sitten ajatuksien, tunteiden ja toiminnan kulusta. Kuinka ajatus tuo tunteen ja toiminnan kehoomme. Kuinka toiminta tuo tunteen ja ajatuksen. Miten nämä kaikki liittyvät yhteen ja miten voimme itse vaikuttaa asioihin tulemalla tietoisemmiksi siitä, mitä meissä tapahtuu. 

Minun kehoni on jo jonkin aikaan kertonut, että jotain pitäisi muuttaa elämässäni. Minun pitäisi opetella ottamaan enemmän aikaa itselleni ja se ajatus mielessäni vähentää kalenterista asiat, jotka eivät minua palvele. Minä olen hyvinkin tietoinen mitä se tarkoittaa, mutta silti se on niin vaikeata. Hakkaan päätäni seinään ja en suostu kuitenkaan uskomaan, mitä minun pitäisi tehdä, jotta voin elää itseni näköistä elämää. 

Tuntuu kun olisin jumissa, odotan jotain tapahtuvaksi, mitä ei tapahdu. Minun pitää itse pistää elämäni tapahtumaan, kukaan muu ei sitä voi tehdä. Joku joka on paininut samojen asioiden kanssa, tietää mistä puhun. Toivottavasti löydän rohkeuden toteuttaa itseäni.

Tämmöistä tämä koulutus siis on, pistää miettimään omia valintojaan, toiveitaan elämälle. Täällä koulutuksessakin on niin monta erilaista ihmistä, mutta kaikkia meitä yhdistää se, että emme suostu enää elämään "normaalia" elämää. Haluamme, jotain enemmän. Tiedämme, että on olemassa jotain enemmän. Osa meistä on, jo elämän suuntansa muuttaneet. Osa vielä pähkäilee, niin kuin minäkin, että mikä se oma suunta on. 

Aika jänniä nämä koulutukset, minä tulin oppimaan kuinka ohjata muita, mutta nyt sitten olen jumissa omissa ajatuksissani. Täytyy ensin selvittää oma pää, ennen kuin alkaa tätä uutta tietoa jakamaan eteenpäin. Mutta kyllä tämä tästä. Iso luotto on tulevaisuuteen. 

- Meditaatio terveisin Mari 




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Pyöräilyä

Pikkulaukku

Paljon tylsää aikaa